Tillgänglighet för
https://antagning-vn.se
Sollefteå
kommun står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska
kunna använda webbplatsen. Det här dokumentet beskriver hur https://www.solleftea.se
uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service,
eventuella kända tillgänglighetsproblem och hur du kan rapportera brister till
oss så att vi kan åtgärda dem.
Hur tillgänglig är webbplatsen?
Vi känner
inte till något tillgänglighetsproblem på webbplatsen. Upplever du någon brist
eller problem uppskattar vi att du meddelar oss via kontaktuppgifter nedan.
Vad kan du göra om du inte kan använda delar av
webbplatsen?
Om du
behöver innehåll från https://antagning-vn.se
som inte är tillgängligt för dig, men som är undantaget från lagens
tillämpningsområde enligt beskrivning nedan, kan du meddela oss.
Svarstiden
är normalt 2 - 4 arbetsdagar.
Du kan också
kontakta oss på följande sätt:
Rapportera brister i webbplatsens tillgänglighet
Vi strävar
hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker
problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte
uppfyller lagens krav, meddela oss
så att vi får veta att problemet finns.
Tillsyn
Myndigheten
för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet
till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina
synpunkter kan du kontakta
Myndigheten för digital förvaltning och påtala det.
Teknisk information om webbplatsens tillgänglighet
Den här
webbplatsen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital
offentlig service, på grund av de brister som beskrivs nedan.
Innehåll som inte är tillgängligt
Det innehåll
som beskrivs nedan är på ett eller annat sätt inte helt tillgängligt.
Hur vi testat webbplatsen
Vi har gjort
en självskattning (intern testning) av https://antagning-vn.se.
Senaste
bedömningen gjordes den 5 december 2022 och är formellt godkänd av
Systemägare.
Redogörelsen
uppdaterades senast den 5 december 2022.